Pristatymo vieta:
Vilnius - nemokamai
+370 60 651 652
Informacija: 9:00 - 21:00

Klausimai ir atsakymai

1. Kaip užsakyti gėles?

Mes priimame užsakymus visą parą ir be išeiginių. Užsakyti galima adresu 
geliufeja.lt arba telefonu +370 60 651 652 (telefonu užsakymai priimami 8:00 - 21:00)
1. Išsirinkite pristatymo miestą arba rajoną. Nuo to priklauso puokščių asortimentas; 
2. Kataloge pasirinkite puokštę, kuri jums patinka; 
3. Puslapyje, kuriame aprašoma puokštė, pasirinkite tinkamą dydį. Jei norite, prie puokštės pridėkite minkštą žaislą, saldainius ar bet kokią kitą dovaną; 
4. Užpildykite pristatymo formą ir apmokėkite užsakymą jums patogiu būdu; 
5. Puokštė bus surinkta iš šviežiausių gėlių pasirinktame mieste ir pristatyta gavėjui nurodytą datą ir laiką.
Jei jums reikia pagalbos pasirinkdami puokštę, pateikdami užsakymą ar kitus klausimus, susisiekite su mumis telefonu
+370 60 651 652 (telefonu užsakymai priimami 8:00 - 21:00) arba el. paštu info@geliufeja.lt, ir mes butinai padėsime.

2. Kaip apmokėti užsakymą?

Tinklalapyje geliufeja.lt apmokėti užsakymą galite bet kokiu jums patogiu būdu: 
— Banko kortele Visa, MasterCard; 
— Elektroninė bankininkystė;
— Banko pavedimas;
— PayPal;
— PaySera.

3. Kokiais terminais jūs pristatote gėles?

Pristatymai vykdomi  pirmadienį – sekmadienį nuo 10:00 iki 21:00 valandos. (Galimos išimtys pvz. Kaune iki 19:00)
Užsakant tą pačią dieną užsakymas įvykdomas per 3-4 val.
Gėles galima užsakyti tą pačią dieną arba pasirūpinti iš anksto (prieš 2-3 dienas). Egzotines ir nesezonines gėles siūlome užsisakyti ne vėliau kaip prieš savaitę.
Tai pačiai dienai užsakymai priimami iki 18.00 val.
Datą ir laiką renkasi klientas, pildydamas užsakymą. Gėles pristatysime po 3-4 valandų nuo užsakymo apmokėjimo.

4. Kaip sužinoti, ar mano užsakymas pristatytas?

Po puokštės pristatymo gausite pranešimą elektroniniu paštu.

5. Kaip pakeisti ar atšaukti užsakymą?

Užsakymą galima pakeisti paskambinus telefonų: +370 60 651 652

Užsakymą galima atšaukti prieš vieną darbo dieną iki pristatymo dienos tik el.paštu: info@geliufeja.lt . Užsakymo atšaukime būtina nurodyti užsakymo numerį, gavėjo vardą ir adresą. Praėjus atšaukimo laikui, negarantuojame mokėjimo grąžinimo.

Jei atšauksite užsakymą, mes grąžinsime visas užsakymo išlaidas, išskyrus - jei apmokėjote užsakymą banko kortele, šiuo atveju grąžinsime 90% užsakymo vertės.

6. Kada galiu padaryti užsakymą?

Užsakymai elektroninėje parduotuvėje www.geliufeja.lt priimami 24 val. per parą, 7 dienas per savaitę. 

7. Ar gėles pristatote kiekvieną dieną?

Taip, gėles pristatome darbo dieno mis, savaitgaliais bei švenčių dienomis nuo 9 iki 21val. 

Sausio 1 d. – vienintelė diena, kai pristatymai nėra vykdomi.

Norime pažymėti, kad užsakymo vykdymo laikas Vasario 14, Kovo 8 ir Mamos dienos užsakymai vykdomi be įsipareigojimo tiksliam laikui, nurodomas tik orentacinis laikas.

Užsakymas bus pristatytas nurodytą pristatymo dieną. 

8. Ar galiu pasirinkti konkretų pristatymo laiką?

Atlikdami užsakymą galite pasirinkti vieną iš trijų pristatymo laikų: nuo 9 iki 14val.,  nuo 14 iki 17val. ir nuo 17 iki 21val. Jei pageidaujate konkretaus pristatymo laiko pasirinkite paslagą "Tikslus pristatymo laikas", kurios kaina 6EUR ir nurodykite komentaruose kokiu laiku pristatyti gėles.

9. Kas vyksta su užsakymu, jeigu mano pasirinktu laiku gavėjo nerandate?

Norėdami išvengti pasitaikančių klaidų ar netikslumų, prieš gėlių pristatymą susisiekiame su gavėju telefonu ir suderiname laiką bei adresą. 
Pasitaiko, kad nurodomas klaidingas adresas arba nurodytu laiku nieko nebūna namuose. Tokiu atveju gėlės pristatomos kitu laiku arba kitu adresu. 

10. Ar pristatote gėles tik į namus?

Gėles pristatome į betkurią Jūsų pageidaujamą vietą (mokyklą, valstybinę įstaigą, darbovietę, ligoninę, namus ir kt.) 

11. Ar galimas anoniminis pristatymas?

Taip, mes garantuojame anonimiškumą, jeigu to pageidausite!

12. Ar būsiu informuotas apie įvykdytą užsakymą?

Taip. Apie sėkmingą gėlių pristatymą informuosime Jus el.paštu, nurodytu užsakymo formoje. 
Kodėl mes