1. Gėlės Skintos gėlės, jų puokštės ar kompozicijos gali skirtis nuo pavaizduotų kataloge dėl sezoniškumo, o taip pat dėl išskirtinės gėlių savybės - nėra ir negali būti visiškai vienodų dviejų gėlių. Taigi, puokštė gali atrodyti šiek tiek kitaip, nei parodyta internetinės parduotuvės kataloge. Tačiau, mes stengiamės padaryti viską, kad gėlės ar puokštė būtų kiek galima panašesnė į tą prekę, kurią Jūs užsakėte.
Gėlės, kaip ir metų laikai, turi savo sezonus, tad apgailestaujame, kad ne visada galime pasiūlyti norimų gėlių asortimentą (ypač greito pristatymo atveju, pvz. tą pačią dieną). Floristas pasilieka teisę keisti gėles, nekeičiant spalvinės gamos bei kainos. Floristika – individualus rankų darbo meno kūrinys, o kiekviena puokštė – unikali idėja išskirtinei dovanai!
Taip pat mes negalime garantuoti, kad užsakymo vykdymo dieną turėsime ypatingų, egzotiškų gėlių (kalijos, strelicijos ar pan.). Šiuo atveju užsakymas mus turi pasiekti ne vėliau kaip prieš 7 darbo dienas.
SVARBU!!! Užsakymai vykdomi tik po apmokėjimo.
Jeigu turite ypatingų pageidavimų arba norite dėl ko nors pasiteirauti, prašome kreiptis į mūsų konsultantus 8 skyriuje nurodytais telefonais.
2. Dovanos - dovanas ne visada galime pristatyti tą pačią dieną, visoje Lietuvoje (prieš užsakydami - susisiekite su mumis). Jei neturėsime užsakytos prekės, mūsų darbuotojai susieks su jumis (darbo valandomis 9:00-21:00). Siūlome užsisakyti iš anksto - prieš 2-3 dienas.
3. Mokėjimai Užsakymą apmokėti galima pavedimu tiesiogiai į mūsų įmonės sąskaitą. Užsakymą apmokėti galite per PAYSERA sistemą (aptarnaujami visi Lietuvos bankai) . Visi mokėjimai yra apsaugoti SSL (Secure Socket Layer) raktu užšifruotu ryšiu, su sumania apsaugos nuo sukčiavimo sistema . Siūlome patogų ir greitą apmokėjimo būdą mokantiems iš VISA ar MasterCard kreditinių kortelių. Išsamesnį aprašymą žiūrėkite skirsnyje Atsiskaitymo būdai.
4. Kainos ir užsakymai Į kainas, pateiktas internetinėje parduotuvėje, yra įskaičiuoti visi mokesčiai ( PVM ir kt.), išskyrus pristatymo mokestį Lietuvoje (išskirus Vilniaus miestą). Jis nurodomas pasirinkus pageidaujamą pristatymo vietą. Patvirtinę užsakymą gausite el. laišką su pilna užsakymo informacija. Prašome išsaugoti šį laišką ar bent užsakymo numerį iki užsakymo įvykdymo. Jei negavote pranešimo dėl užsakymo patvirtinimo, ilgai nesvarstę kreipkitės į mūs nurodytais telefonais.
5. Užsakymo atšaukimas Užsakymus galima atšaukti prieš vieną darbo dieną iki pristatymo dienos. Užsakymo atšaukime būtina nurodyti užsakymo numerį, gavėjo vardą ir adresą. Praėjus atšaukimo laikui, negarantuojame mokėjimo grąžinimo. Užsakymo atšaukimo prašymą turite pateikti el. paštu: info@geliufeja.lt
6. Pristatymas
6.1. Kliento užsakymas yra pradedamas vykdyti tik klietui atlikus apmokėjimą už pasirinktas prekes ir paslaugas.
6.2. Užsakymai yra pristatomi kliento pageidaująmą dieną, septynias dienas per savaitę, nuo 10 val. iki 21val. (Ne visuose miestuose). Klientui pageidaujant užsakymai gali būti pristatomi anksti ryte (nuo 6 val. iki 10 val.) arba vėlai vakare (nuo 21 val. iki 22 val.), tokiu atveju yra taikomas 20 € pristatymo mokestis.
6.3. Pildydamas pristatymo formą klientas privalo pasirinkti pageidaująmą pristatymo laiką iš pateiktų užsakymo formoje (ryte 10:00-14:00 / dieną 14:00-17:00 / vakare 17:00-21:00). Klientas pageidaudamas tikslesnio pristatymo laiko turi kreiptis į mus telefonu +370 60 651 652 (Darbo dienomis nuo 9:00 iki 21:00).
6.4. Klientas apie priimtą užsakymą, o taip pat apie įvykdytą pristatymą, yra informuojamas elektroninio pašto adresu, nurodytu pildant užsakymo formą.
6.5. Kiekvienas užsakymo pristatymas papildomai yra derinamas telefonu su gavėju ir atsižvelgiama į gavėjo nurodytą įteikimo laiką ir vietą. Todėl užsakymo įvykdymo laikas ir vieta gali skirtis nuo nurodyto užsakyme. Gavėjo pageidavimu, gėlės gali būti perduodamos patikimiems tretiems asmenims (pvz. kaimynams ir kt.).
6.6. Tuo atveju, jei gavėjo nėra nurodytu adresu ir nebuvo nurodytas gavėjo telefono numeris arba gavėjas neatsako į kurjerio skambučius, kurjeris turi teisę palikti puokštę bet kuriam asmeniui patalpoje kur turėtų būti gavėjas. Jei nurodytu adresu nėra nei vieno asmens, kuriam galima palikti puokštę, tada kurjeris atveža ją atgal į biurą. Jūs būsite informuotas telefonu arba elektroniniu paštu apie tai, kad pristatymo nebuvo galima atlikti. Darbovietėje, neradus gavėjo, gėlės perduodamos jo bendradarbiams.
6.7. Mes neatsakome už pavėluotą pristatymą arba nepristatymą, jei pateiktas adresas buvo nepilnas ar neteisingas, užsakyme nenurodytas arba nurodytas neteisingas gavėjo telefono numeris.
6.8. Nepavykus jokiais būdais pristatyti užsakymo, užsakovui apmokėjimas už gėles ir pristatymo mokestis negrąžinami. Jei gavėjas atsisako priimti gėles, apmokėjimas užsakovui negrąžinamas.
6.9. Gavėjas negali reikalauti pakeisti užsakytų prekių į pinigus ar kitas prekes. Pretenzijos iš gavėjo dėl kokybės priimamos tik užsakymo įteikimo metu.
6.10. Pristatymo kainos: miestų sąrašas
Vasario 14, Kovo 8 ir Mamos dienos užsakymai vykdomi be įsipareigojimo tiksliam laikui, nurodomas tik orentacinis laikas.
7. Garantija Mums labai svarbu, kad užsakovas būtų patenkintas užsakymo įvykdymu. Garantuojame, kad visi užsakymai bus vykdomi profesionalų ir atitiks aukščiausius kokybės reikalavimus. Nusiskundimai priimami 8 skyriuje nurodytais kontaktais.
8. Kontaktai
tel. +370 60 651 652; el.paštas: info@geliufeja.lt
Darbo laikas Pirmadienis-Penktadienis 9-18 val.
UAB "Informacijos luitai"
Švitrigailos g. 8/14, 201 kab.
LT-03223, Vilnius, Lietuva
įmonės kodas: 126344988
PVM kodas: LT263449811